Monday, December 6, 2010

Cough

2 dolog van, ami radikalisan valtozott az elozo bejegyzes ota.
Az egyik az idojaras. Szombaton 39 fok volt, oh yeah! :) Na ezt hivom en nyarnak, gyerekek! ;D Azota is 30 folott van, most volt egy AKKORA zapor, hogy. Meg szokatlanul gyakran esik, ellenben, ha nem, par ora alatt megszarad minden ruha. :)
A masik, hogy kideritettem egy szakerto kollegamtol, hogy a verfagyaszto hangu allat, amit az erdoben hallottam, egy koala volt, raadasul parzasi idoszak is van. Ez egy koala (a jobb oldali):



Egy VERSZOMJAS SZORNYETEGET tartottam a karjaimban!!! El sem hiszem! :D

Pentekrol szombatra aludtam 11 orat. Kellett is, elozo este nem sikerult sokat, be akartam fejezni valamit. Aztan a szivdoglesztoen meleg szombaton nem sokat tartozkodtam kint napkozben, ugyhogy egesz kibirhato volt. Dettieknel voltam, este kimentunk Semaphore Beach-re setalni nem sokkal naplemente elott (reg voltam mar ott, az van hozzajuk legkozelebb). A viz meg nem az igazi, de furodheto. :) Jo sokan voltak kint, nana. A tengerpart a vilag legnagyszerubb talalmanya!!! ;)

Haladok a konyvvel, egyre jobb! Nagyon elvezem. :)

Vasarnap volt egy proba a karacsonyi eloadasra. A masik Gabor nelkul a probak hatarozottan nem olyan jok. Vicces, hogy volt ez a proba, most vasarnap mar a foproba lesz (!), amit felvesznek (!!!), 18-an meg az eloadas. Elore sajnalom a vagot, haha! :D

Saijai elrepult Sydney-be baratokhoz lazitani a proba utan.

Ma 10 orat meloztunk. Paff! Tul sok!! Raadasul elkapott valami kohoges, frankon nem tudom, mitol (2 napja), ugyhogy alapbol sem vagyok szazas. ;) Mondjuk nem faj, csak kohoreszek. Rajta vagyok, hogy mihamarabb elmuljon. Nem hianyzik. :(

Meg nem hivtak vissza a leendo munkahelyemrol. ;) Mondjuk ez nem gond, mert a holgy mondta, hogy ne aggodjak, ha csak pentek utan hiv, elvileg 3 embert vesznek fel, ki tudja, hanyat hallgatnak meg. De azert mar kivancsi vagyok!! :)

Ja. Itt hivatalosan ugy van, hogy ha egy unnepnap hetvegere esik, akkor azt utana kiadjak hetkoznapra is. Miutan a karacsony mindket napja hetvege, igy itt hetfo-kedd is szabadnap. Nade. A cegnel valami furcsa oknal fogva nem ugy adjak ki a karacsonyi szabit, hogy szombat-vasarnap-hetfo-kedd, hanem pentek-szombat-vasarnap-kedd. Hetfon meg munka. Na megnezem, hany ember fog igy bemenni! En tuti nem, mekkora baromsag egy 4 napos unnep kozbe beszurni egy munkanapot?! Akkor mar miert nem kedden kezdunk, az sokkal ertelmesebb lenne. Mindegy, ma elkezdtem a targyalasokat a PM-el (nem Prime Minister, hanem Production Manager :) ), hogy sajna nem fogok tudni bemenni hetfon (meg jo, hogy itt nem kell megindokolni semmit), holnap varom a valaszt. A jovahagyo valaszt. :) Nem akarok beteg lenni... ;)

No comments:

Post a Comment