Monday, December 13, 2010

24

Amugy itt fejjel lefele meg osszevissza eleg nehez szamon tartani az otthoni unnepeket (kiveve, ha valami eloadast csinalunk ;) ), szoval a Mikulas teljesen kimaradt az eletembol, kulonben is, az itt karacsonykor jon, ami 25-e, jo, ha ezt meg tudom jegyezni. :)

Amugy 1 het nyaggatas utan megkaptam 27-re a szabadnapot. Bizonnyal nagyon fogok hianyozni, haha! :) Kepzelem.

Ami az idot illeti, azt megette a fene. Hetvegen meg par nappal elotte olyan ido volt, amit a legnagyobb joindulattal is maximum telinek lehetett nevezni. 16 fok volt, konyorgom!!! En siman ujra futeni kezdtem. Ma van az elso nap, hogy kellemes az ido, kemeny 25 fok volt. Hat az is valami, megsem 16... Amugy kedden, mult kedden rekord mennyisegu eso esett, 70 mm. Elkepeszto, hogy egy ennyire szaraz allamban aradas volt & karokat okozott!!! Egyebkent akkor hult le az ido.

Ha mar kedd, akkor Guns n’ Roses koncert volt, ami a kohogesem miatt a leheto legrosszabbkor jott, aznap annyira gyenge voltam, hogy hazakeredzkedtem melobol & masnap sem mentem be. Mondjuk hazaerve aludtam hirtelen 4 orat, az jot tett, de eletemben eloszor orultem, hogy egy koncerten ulohelyem van & ultem is. Meg tapsoltam & futyultem, semmi mozgas vagy kiabalas. Ettol fuggetlenul egyebkent eletem egyik legjobb koncertje volt, csak es kizarolag szuperlativuszokban tudnek beszelni rola, mar ha szavakkal le lehetne irni, de nem lehet. Tokeletesebb volt a tokeletesnel is, minimum 250%-os! :) A kotelezo keses azert megvolt (de legalabb csak fel ora), onnantol viszont olyan bulit nyomtak a sracok, amit tanitani kene, maga volt a FEELING, a legjobb szamokkal, lazan, profin, 2,5 oran keresztul. Azota sem tertem magamhoz. Kotelezove kene tenni.

Miutan mar 3 hete nem jelentkeztek a masik cegtol (megkerdeztem Dave-et azert elotte), ma felhivtam a holgyet. Szabadkozott is rendesen. :) Tovabbra sem dontottek, es azt mondta, a jovo het vegeig visszahiv. Amugy meg egy casual (kotetlen?) pozicio var betoltesre, ami nekem nem okes, mert hat megsem full time. Kvazi most is igy dolgozom, elso blikkre sok ertelmet nem latom igy atmenni, mar ha. Mondjuk azert ezen meg elmerengek, de mivel ez egy ilyen bonusz lehetoseg volt szamomra, nem raz meg a dolog, bar annak orultem volna, ha felvesznek teljes munkaidoben.
Az mas kerdes, hogy karacsony elott 1 hettel gondolhatjatok, hogy minden vagyam munkat keresni... na de erre meg alszom egyet. :) A konyvet mindenkepp be kell fejeznem. Amugy sem akar csokkenni a melo a Vili’s-nel, szoval... persze nem fogok ott ragadni, nyugi.

Penteken vettem egy tonna karacsonyi kepeslapot, vasarnap meg ma megirtam oket, mar uton vannak, reszkessetek. :)

Eraval sokat beszelgetunk, ami mondjuk 9 honap kieses utan nem is csoda. Annyira jo!!! :)

A vasarnapi proba egy katasztrofa volt. Ez az egesz az... Ugy volt, hogy ez lesz a foproba, amit fel is vesznek. Na, ehhez kepest a szinpadig sem jutottunk, mert a terem ki volt adva, valami masik beugroban probaltunk, se kellekek, se felvetel, az egyik srac benyogte, hogy o nem is tud jonni (mondjuk lett helyette masik), minden olyan kiforratlan & spontan volt, persze emiatt szombaton, hiaba, hogy csak 3 korul kezdodik a musor, 10-tol probalunk, ami frankon keresztbe vagja a napomat meg az egyeb terveimet. Gondolom, maga a musor biztos jo lesz, de ha az osszes musorig ilyen kinszenvedessel jutunk el, akkor nekem ez igy nem egy elmeny. Aztan lehet, hogy a potyapia mellett ezt majd mashogy fogom gondolni, de ketlem...

Mar a mult heten el szerettem volna menni fodraszhoz, de a nyamvadtsagom miatt (amugy meg 1-2 nap es vege szerintem) a hazbol sem tettem ki a labam a melon kivul, ugyhogy majd most szerdan. Az a nap amugy is erdekes lesz, mert akkor lesz a minifesztival, ami fel napos, de engem csak 2,5 banda erdekel, leginkabb meg csak 1 (Megadeth), ugyhogy remelem, ugy lesz, hogy kapunk karszalagot & ki-be maszkalhatunk, es akkor megnezem az egyik bandat korabban, utana fodrasz meg talalka par emberrel, majd este vissza a Megadeth-re. :) Alig varom, de mar csak 2 nap! :)

Es lehet orulni mindenki: aktivizaltam magam lanyvadaszat teren. :) Ennek egyelore semmilyen kezzelfoghato nyoma nincs, de remelem, lesz. :)

1 comment:

  1. Hehe! Mondtam én hogy csak a fincsi sunák miatt csinálod! :P

    Apropó megvettem a decemberi hammert és hát húúúú! Jár hozzá egy Blind Myself válogatás cd. Elég ütős darab. Ja meg egy Big 4 pószter... :D igaz hogy én még nem láttam a DVD-t de majd annak is eljön az ideje. Béke (mailben a többit)

    ReplyDelete