Sunday, December 19, 2010

Patience as an activity

Sikerult kilabalnom a kohogesbol teljesen. Kell valakinek a megmaradt szirupom egy kis morfinszarmazekkal? ;D

Szerdan nem jott be a fesztival dolog: nem lehetett ki-be maszkalni, igy nem neztem meg a Katatoniat, mivel mas dolgom is volt, csak a Megadeth-re mentem vissza este, ok jatszottak utoljara. Mondjuk majdnem visszafordultam, mert odaertem & ures volt minden, szallingoztak el az emberek, azt hittem, korabban vege lett, azert bementem, pangas, valami tingli-tangli zene szolt, amirol kiderult, hogy NOFX, miutan lertem a szinpad(ok) ele, szoval rendben volt minden, csak ember nem volt sok, ami kulonosebben nem zavart, igy kozelrol (4-5. sor) tudtam figyelni az esemenyeket. A sracoknak a fesztival miatt csak 1 ora jatekidejuk volt, de olyan programot nyomtak, hogy senki sem tavozhatott elegedetlenul: egy szuszra eljatszottak az egesz Rust in peace albumot, es meg 3 szam fert bele utana, ugy, mint a Headcrusher, a Symphony of destruction es a Peace sells. Hat szavam nem volt, na! :D Ha nem kopna a magyar szokincsem, valoszinuleg akkor sem talalnek megfelelo szavakat az elmenyre. Megmondhatom, hogy roppant eros volt ez az utobbi 3 buli (Metallica, Guns n’ Roses, Megadeth), a marciusi Soundwave Fest-nek fel kell kotnie a gatyajat! :)
Ahhoz kepest, hogy csak 3 orat tudtam aludni utana & hosszu napunk volt bent, egesz jol birtam.

Kedden valami csoda folytan 32 fok volt, es Saijai ravett (na nem volt nehez dolga, haha), hogy menjunk ki a tengerhez (a sracok dolgoztak). Es lon. Huhuuu, mekkorat csobbantunk!!! :) A kepek a szokott helyen, katt a jobb felso sarokban a Kepeim linkre. Persze masnap voltam fodrasznal, meg a szakallam is tok rovid lett, ugyhogy a kepeken meg nem vagyok egy Don Juan, de szerda ota igen. ;D A viz is teljesen jo volt, a naplemente gyonyoru, dumaltunk, lazultunk, kagylokra vadasztunk, homokban doglottunk. Azert egy naplementes kepet ide is beszurok etvagygerjesztonek:



Hat valahogy igy kene kineznie a nyarnak, de nagyon nem igy nez ki. Ma 16 fok van, eros, hideg szel es zaporok. Ennyit az ausztral nyarrol. Teljesen magam alatt vagyok. FORROSAGOT AKAROK, DE AZONNAL!!! Elvileg karacsonyra meleg(ebb) lesz, de elobb jussunk el odaig...
Ma ebben a nem tul baratsagos idoben indultam ajandekvadaszatra, ami sokat nem tett hozza a kedvemhez, bar teny, hogy csak Zolinak nem leltem semmit, o a kemeny dio, fogalmam sincs, mi lenne jo neki. Mar az is nagyban megkonnyitene a dolgomat, ha jol tudna angolul...
Eddig sem lelkesedtem a karacsonyert, es egyelore most sem. Talan naiv voltam, hogy majd egy alkalommal ez megvaltozik, mert mas lesz, de nem ez a helyzet. Valoszinuleg a hideg is zavar, az is, hogy nem ismerem annyira az arcokat, meg a helyeket sem, hogy kinek mit, hol. Legjobb lenne ataludni az unnepet...

Ami viszont roppantul izgat, az az, hogy tervezunk egy utat a lakotarsakkal (es emiatt kimarad a tobbiekkel a karacsonyozas, mert aznap indulnank). 26-an indulva 4 nap alatt elautokaznank Melbourne-ig es vissza (~1600 km) a vilag egyik leggyonyorubb tengerparti utjan (Great Ocean Road). Mekkora mar! Meg par reszletet kell pontositanunk, Annaek sem irtak meg vissza, akik Melbourne-ben laknak, meg nekem is kell meg 1 szabadnap. Na ez ezerszer jobb lesz minden karacsonynal!!! :)

Idokozben Iz (a hugom) kierkezett Kuvaitba (ha olvasod, pusszantalak!! :) ). Az arabok kritikan aluliak amugy. Honapokig varakoztattak, aztan egyszer csak megkapta a vizumot, amiben tok rosszul irtak a nevet, majd 1 hettel kesobb megkapta a repjegyet is – ami masnapra szolt! Gondolom, egy elmeny lehetett 24 ora alatt osszecuccolnia az eletet, elbucsuzni, lezarni dolgokat & elrepulni. Remelem, azota elverte mindegyik arcat lanccal!!! Amugy eddig minden OK vele.

A szombati karacsonyi eloadas... hat onmaga jo volt, de elotte. Miutan rendes proba nem igazan volt, igy aznap delelottre is besuvasztottunk egyet, igy kemeny 20 percet lehettem jelen a church brekky-n, aztan felvettem egy sracot, akit ugy ebresztettek fel a szulei, a proba fel oraval kesobb kezdodott eleg aldatlan korulmenyek kozott, aztan vissza a templomba, onnan vissza a Klubba az ebedre, majd az eloadas... ezt is felvettuk, kivancsi vagyok, kivulrol milyen volt, szerepelve jonak tunt, es utana is jottek oda gratulalni. Kivancsi vagyok, ilyen korulmenyek kozt Zolinak lesz-e meg kedve uj eloadast csinalni...

A parkereses elso kiserlete hamvaba holt. Remelem, lesz mas lehetoseg is.

Es meg egyszer: MELEGET!!! :)

1 comment: