Tuesday, November 30, 2010

See me change

Az elmult heten nem tortent annyira sok minden, de azok nagyon. :)

Peldaul 1 nap alatt 3 embert kirugtak tolunk. Mondjuk jogosan...

Penteken Zoli elcsabitott ute-ot venni. A ute az egy nepszeru autofajta Ausztraliaban, olyan, mintha egy nagyobb szemelyauto hatso felet levagnak & egy platot ragasztananak oda. Namethogy Zoli valami kisebb bizniszt szeretne beinditani, de ez meg folyamatban van. Mindenesetre a tulaj srac tok jo fej volt, 1 fiatal gitaros, aki nemreg volt LA-ben (meg Las Vegas-ban) a bandajaval (Dangerous) lemezt felvenni. Amig Zoliek mentek egy kort, addig dumaltunk. :) Aztan Zoliek alkudtak, vettek fel penzt, fizettek, elinteztuk a hivatalos dolgokat, majd en vezettem haza a dogot, mert Saijai tul picinek itelte magat hozza. :) Tok kenyelmes volt. Este meg dumaltunk meg boroztunk kicsit.

A mult het elejen majdnem elutottem Ingridet. Mondjuk o volt a hibas... :) Csak utolag jottem ra, hogy o volt az, 1000 eve nem lattam & mas a hajszine. Itthon irtam is neki smst, mire kozolte, hogy crazy driver, meg hogy rossz hireket kapott, azert volt figyelmetlen.
Szombaton Gyulaeknal ebedeltem & o is ott volt, mondom neki, jo eletben latni, haha! ;) Sokat dumaltunk, kepeket nezegettunk, meg minden.

A hetvegen itthon megneztem a The Bourne ultimatum c., az eletembol eddig kimaradt filmet, hetfon pedig Saijai-al elmentunk moziba a Due date-re, amin hatalmasakat rohogtunk, es meg egy Pink Floyd szam (Hey you) is volt benne! Elotte pizzaztam a kedvenc helyemen, meg setaltam egyet (osszefutottam egy ismerosommel is :) ), beneztem egy boltba is. Ma is akartam mozizni, de csak egy messzi, deli moziban jatsszak a filmet, nincs kedvem most leautokazni odaig, inkabb olvasok. Saijai olvasott 1 konyvet, ami ugy megtetszett, hogy meghosszabbittatta nekem a konyvtarban (nekem is be kene lepni, ingyenes), dec. 29-ig kell befejeznem. :) Ez az: Michael Gates Gill: How to save your own life.

Jaj, kepzeljetek, a hetvegen ki akartam deriteni, hogy meg lehet-e kozeliteni a Kangaroo Creek Reservoir-t a masik, dombos oldalrol, igy eleg fura helyeken is autokaztam, de vegul csak nem sikerult. Ellenben raleltem a Sixth Creek-re (Hatodik patak, az Otodik mellett mar tobbszor pihiztem) es egy mellette futo turautra, es el is indultam rajta. Na, ha a vadrezervatum csoda volt, akkor ez maga a mennyorszag! :) Ugyanis lattam a vad termeszetben allatokat!!! Eloszor egy tarajos sulbe botlottam bele, ami nem zavartatta magat, ott guggoltam mellette & o meg turkalta a foldet a hosszu orraval. Muszaj volt megsimitanom egy tuskejet. :) Aztan lattam 2 koalat is, az egyik egesz kozel volt, egy utmenti fa tetejen habzsolta a leveleket. :) Sot, a patak tuloldalan levo dombon ott ugralt egy kenguru... :)))
Ellenben visszafele egy olyan bestialisan felelmetes allathangot hallottam a tulpartrol, hogy menten osszeszartam magam. A legsulyosabb horrorfilmben vannak ilyen horgo-morgo hangok, es bar semmilyen allat nem tudott volna atjonni a patakon, meg itt a legnagyobb joszag a kenguru (bar vaddal nem szivesen futnek ossze), azert nem volt egy kellemes elmeny. Miutan semmit nem lattam, megkerdeztem a kollegakat, hogy minek van ilyen hangja. Mire kozoltek, hogy valoszinuleg egy oposszumot hallottam, haha! :) Igy nez ki:



Itt amilyen edesek az allatok, olyan szornyu hangjuk van, az oposszumnak kozismerten ijeszto. Allitolag a koalanak is. Mindenesetre nem falt fel semmi, es egy oposszum soha nem is fog. :) Persze lattam halakat is a patakban, meg rengeteg madar ropdosott. Visszamegyek, ha tobb idom lesz.

Az ido amugy abszolut nem nyari. Sot. Ahhoz kepest, hogy holnap december & a naptar szerint nyar, mostanaban olyan 20 fok koruli/alatti a homerseklet. Mondjuk ez mindenki szerint szokatlan ev. Rosszkor jottem. :)

No comments:

Post a Comment