Tuesday, November 23, 2010

Hot. Really hot

Na mult hetvegen elkezdett melegedni az ido, vasarnap mar harmassal kezdodott a homerseklet, tegnap es ma is 35 fok leledzik odakint. Ez mar frankon nyari idojaras, de a hetvegere lehul olyan 25 fok kore. Igy tavasszal hirtelen ez azert sokkolo, nyaron persze meg lehet szokni. Olvad minden es mindenki. Ez az a meleg, hogy delben kiteregetem a kimosott ruhaimat & 2 oraval kesobb szarazok, illetve megnyitom a hideg vizes csapot & leegeti a kezemet a viz, haha! :) Lehet csobbanni a tengerben, mondjuk nekem elobb meg meg kell varni, amig vegleg meggyogyul a tetovalasom, szerintem meg bo 1 het.

Levagtam rovidre a szakallam, igy tetszik a legjobban megiscsak.

Szombaton a templomban volt kozos reggeli is, meg ebed is, ugyhogy annak ellenere, hogy egesz normalis mennyiseget ettem (sokat dumaltam...), a vacsi nem jott szoba. :) Delutan vegre sikerult megnezni a Big 4 DVDt, HATTTALMAS! Kora este meg elmentunk paran setalni a Linear Park City-hez kozeli reszebe, lengtunk nagyokat a lengohidon. :D Tok jo volt! :) Aztan annyit beszeltunk Lely-vel, hogy valami keptelenul kesoi idopontban kerultem agyba, de masnap legalabb lehetett aludni. :)

Amugy tok durva, hogy mekkora kulturalis kulonbsegek vannak kelet es nyugat kozott! Reszletezni nem akarom, mert azert sok minden szemelyes, de ami nekem tok egyertelmu & normalis, az neki nem feltetlenul, es forditva. Persze ez nem gond a baratsagunkban. Ja, meg kostolgatjuk egymas anyanyelvet: aku sayang kamu – ez azt jelenti, hogy kedvellek. Malaikat – ez az angyal indonezul. :) Amugy egesz megjegyezheto, legalabb is eddig meg mindent fejben tudok tartani. :)

Vasarnap beugrottam a City-be, gyorsan magameva tettem a Metallica csak itt es NZ-on megjeleno EP-jenek masodik reszet, ami meg frankobb, mint az elso.
Aztan meg barbeque-ztunk egyet szinhazalapitas cimen, es tenyleg alapitottunk is, kicsit furan, de a kaja es a pia jo volt, haha!

Azon kivul, hogy az ember kevesebbet keres, van varazsa, ha koran veget er a munka. Hetfon peldaul elertem a delelott 11-kor kezdodo uj Harry Potter filmet (vicces volt, mert a parkolas 20c-el tobbe kerult, mint a film maga), ami teljesen jo volt, abszolut jot tett neki, hogy ket reszre bontottak ezt az utolso reszt. Csak ugye bosszanto, hogy juliusig kell varni a vegere (meg ha tudom is, mi lesz, mert olvastam). :) Persze azert annyira nem zaklat fel, haha! ;) Az utolso 2 konyvet amugy angolul olvastam, ellenben ez volt az elso HP film, amit angolul neztem, es bar mindent ertettem, de 1-2 angol szereplonek azert kemeny akcentusa volt (pl. Ron-nak), meg ha John szinten is tartja a brit akcentus iranti erzekenysegemet (ugye Liverpool-i), de elegge megszoktam mar az ausztralt.

Krisz, aki itt volt par hete, ma ert haza, es volt olyan rendes, hogy lefekves elott atkuldte az itt keszult kepeket, amikbol az arra erdemeseket fel is tettem a tobbi kep koze a szokasos helyre (foleg este futottunk ossze az idoeltolodas-problemai miatt, ezert sotetek :) ). Azert egyet idebiggyesztek, ez egy Rundle St.-i hotel (=pub) elott keszult (a lany, aki csinalta, tokre hasonlitott Scarlett Johansson-ra :) ):



Igen finom volt a sor. :)

Mennyit tudok irni, borzaszto, haha! ;D

Na, ugy latszik, 10 honap ide vagy oda, ez mar azt jelenti, hogy vagyok olyan regota itt, hogy elfelejtsem, mennyire szarul, vagy nem mukodnek otthon a hivatalos dolgok. Ez nem csak elkepeszto, de felhaborito, szanalmas!!! Es most nagyon, nagyon, nagyon szepen fogalmaztam. Komolyan, hatalmas unnepseget rendezek, ha ez a diakhiteles-bankos tortenet egyszer befejezodik... Es ha ezek utan meg megkerdi valaki, miert elek itt...

Ezt hallgassatok, na ez durva! Szombaton a seta kozben szoba kerult, hogy mi a helyzet az oneletrajzommal, amit Dave beadott a melohelyen AUGUSZTUS vegen, mire mondja, hogy letszamstop van, ennyi. En mar reges reg elfelejtettem, 3 honapja volt. Erre hetfo delutan felhiv a ceg igazgatoja, hogy mikor tudnek bemenni interjura, haha! :D Hat errol ennyit. A hab a tortan az, hogy ma ugrottam volna neki az allasvadaszatnak, ellenben 2-re bementem interjura. Egyelore nem reszleteznem, k***a meleg volt az oltonyben, de erzesre teljesen jo volt , persze ez nyilvan nem jelent semmit, de elmenynek jo, kulonosebben nem izgattam magam. Elvileg masokat is behivnak, igy jovo het vegenel elobb nem varhato eredmeny. Mindenesetre igen kivancsi vagyok, es majd este megalmodom, hogy ettol fuggetlenul keressek-e masokat, bar nagy az eselye, hogy fogok. Csak nem art... ;)

Na hat ezek mennek, meg neha par baranyfelho az egen, meg egy rakas mas minden is, ami vagy nem jut eszembe, vagy nem fontos, vagy privat, vagy mashol, maskor, mashogy, masokkal. ;)

(Azt hiszem, sikerult megvennem eletem legdragabb CDjet, mondjuk a zene is olyan rajta, szoval no problemo. ;) )

2 comments:

  1. we should not too often to do that kind of chat... :D not good for ur health :P
    hope u can get d new job soon! just do ur best n let Izten take d rest...:)

    ReplyDelete
  2. A ruhák nálunk szinte soha nem száranak meg, akármilyen szépen süt a napocska!Kell a szárítógép.
    Na a hivatalos ügyek intézéséről fogok egy külön bejegyzést írni, az biztos. Nálam is ez az egyik fő ok.
    Mi van a munkával?

    ReplyDelete