Friday, January 7, 2011

Last post as known

Bar altalaban a (hosszu) hetvegek, szabadsagok es egyeb munkanelkuli napok ugy tunik, igen hamar eltelnek, valamiert az ujevi 3 napos pihi igen hosszunak tunt. Ezt nem panaszkepp mondom, nagyon kellemes volt, sutott a nap, lazultam, meg minden. :)
Meg ha a munkaba nem is volt tul felemelo erzes visszaterni, legalabb csak 4 napot voltunk bent, es azt sem sokat.

Amugy kedden sikerult vegre erdemben telefonvegre csipni a masik melohely manager-et (emlekeztek meg ra, hogy november vegefele voltam interjun? ugye milyen regen volt? :) ), aki 6 het utan vegre kinyogte, hogy mi a tenyallas. A tenyallas az, hogy felvesznek, de ez meg nem biztos, haha! :) Meg a referenciaadoimat sem hivta fel, de velem ugy beszelt, hogy elmondott minden lenyegeset a melorol (penz, betanulas, probaido, stb.), hogy majd kuld emailt a betanulas folyamatarol, illetve valoszinuleg februar elejen kezdek. Szoval inkabb majd akkor hasznalom a felvesz szo mult ideju alakjat, ha mar hazajottem az elso ottani munkanaprol.
Termeszetesen errol meg a Vili’s-nel nem tudnak, es az atigazolas elott egy hetig nem is fognak.

Szinten ehhez kapcsolodik, hogy szemelyesen nem lehetett ilyen kerdesekkel befaradni a Bevandorlasi Hivatalba, de sikerult telefonvegre kapnom egy holgyet, aki bizonnyal megfelelt a kerdeseimre.
Szoval a vegleges vizumhoz meg mindig min. 35 orat kene hetente FOLYAMATOSAN dolgozni 12 honapig, a munkakor megnevezese lenyegtelen (full time, casual, etc. – tok mindegy), es olyat nem lehet, hogy az egyik heten dolgozok 15 orat, a masikon 55-ot. Minimum 35.
Miutan a Healthscope-os allas is csak casual (“kotetlen”?), igy az is csak atmeneti lehet (a Vili’s-tol mindenkepp el akarok jonni, mert nagyon nem szeretem), ugyhogy a Healthscope elott/alatt keritek egy teljes munkaidos allast, mert olyan nincs, hogy nem lesz orokvizum!!!

Miutan eddig jelentos kiadasaim voltak, amiket gyakorlatilag letudtam, igy vegre csinaltattam a jelenlegi bankszamlam melle egy olyat, aminek van kamata is. Nagyon praktikus es nagyon egyszeru hasznalni. Es mindezt a kedvenc bankos fickom intezte, mikozben rohogcseltunk, magandolgokrol beszelgettunk, meg minden. :) Szoval hamarosan meg gazdagabb leszek! ;)

Erkeznek a karacsonyi lapok/csomagok a postan (koszonom!), es ugy tudom, az enyemek is megerkeztek a Fold nevu bolygo masik oldalara. Mar epp ideje volt! :)

Vettem egy szaxofont. :)
Regen valoszinuleg nem erdekelt annyira a klarinetozas, ellenben volt hozza tehetsegem, aztan kesobb hiaba voltam szaxi-kozelben, nem erintette meg az ajkamat, na de majd most! :) Arrol meg fogalmam sincs, hogy allok neki a tanulasnak, a zeneelmeletet is ujra fel kene eleveniteni, de mar nagyon viszket a kezem! :) Kivancsi vagyok, mire jutok vele.

Ahogy az elozo bejegyzesben irtam, ujevi fogadalmam nem volt, ellenben mostantol kezdve tobb idot szeretnek es fogok olyan dolgoknak szentelni, amiket eddig masszivan elhanyagoltam, hiaba szeretem oket. Pl. olvasas, iras, maszkalas, pihenes, joga, zeneles, mittomen. Elkezdtem lenyesegetni az olyan dolgokat, amiket csinalok, de vagy nem elvezem, vagy tul sok idombe kerul, vagy nincs ertelme.
Az egyik ilyen a blogiras (ezert a cim). Nemcsak, hogy nem elegiti ki az exhibicionizmusomat, sem a kreativizmusomat, de leginkabb nem tolti be a celjat. Anno, mikor elkezdtem irni, azt hittem, egy kenyelmes felulet lesz barkinek, akit erdekel, mi van velem, de nem igazan ez tortenik. Tisztelet a kivetelnek, annak a nehany allando olvasomnak, akik olvassak, amugy meg rendszeresen visszahallom (tul) sok embertol, hogy x hete nem olvastam, vagy x honap utan most olvastam el, meg ilyenek. Es komment, na az meg olyan, mint a feher hollo, igy meg unalmasabb. Ketlem, hogy ennyi embernek ne lenne heti 5-10 perce elolvasni az aktualis bejegyzest, mert tobb idot nem igenyel.
Nyilvan felmerult bennem, hogy nadeezigy fair-e azokkal szemben, akik valoban olvassak. Hat nem, ellenben azt fogom tenni, mint Isten Szodoma es Gomorra hivoivel (gyk. mielott elpusztitotta volna a ket varost, kivitte belole azt a nehany hivot, igy tuleltek), szoval azok, akik VALOBAN kivancsiak arra, hogy mi van velem, majd szepen tollat ragadnak es irnak levelet, vagy billentyuzetet ragadnak es irnak emailt, vagy beszelgetnek velem skype-on, vagy meglatogatnak, vagy kuldenek smst, vagy akar felhivnak. Vannak mas platformok is a kapcsolattartasra. Bizom benne, hogy ennyi alternativa eleg.
Igy en is boldogabb leszek, ezaltal ti is, a kaposzta is megmarad, megis jol lakik a kecske. Persze soha ne mondd, hogy soha, de nem igazan valoszinu, hogy erre az oldalra tobb betu fel fog kerulni ezek utan. Ha mashova igen, szetkurtolom. A blog tovabbra is elerheto lesz, aki a multamban akar csemegezni, a kepeim tovabbra is a szokott helyen (jobb felso sarokban ott a link), es azok persze frissulnek is.
Ketlem, hogy ne tudnatok, de aki megse, az email cimem laborcgabor@gmail.com , akinek mas elerhetosegem kell, ezen eler. Meg amugy is.

Egy utolso elotti kep es egy utolso, es akkor viszlat a tobbi csatornan! :)



1 comment:

  1. ÓÓ, először csak a szaxofonhoz akartam gratulálni, de aztán látom a végén, hogy mi van! Nagy kár, mert nekem hiányozni fog a blog ebben a formában, de hát ahogy írtad, az élet megy tovább.
    Tapasztalatból tudom, hogy az egyéb csatornák sem jobbak, pláne ha aktív részvételt igényelnek. Még inkább a "majd írok/hívom valamikor, de nem ma" kategóriába tartoznak, de ne legyen igazam. Azért minálunk mindig szívesen látott vendég vagy, ha szeretnél nagy olvasottságot. :D
    Azért remélem a nagy események egy pár sorban itt is megjelennek továbbra is...
    puszi

    ReplyDelete